Monday, June 11, 2012

:: my indulgence ::

ASSALAMUALAIKUM 

ini entry bergambar,tgok jela ea...dh lamer gak xmenjengah ke dunia blog nie..terlalu fokus menghadap dunia sebenar dari alam maya..hehehhe entry nie sekadar nak berkongsi aper yg aku suker buat,minat dan impian seperti yang digambarkan larh...

sebabkan banyak dpt spu tgan kecik time kndri kwin,bgus gak wat pasu bunga cam nie kan..

aku berangan nak buat bilik tido cam nie..taruk frame banyak2..yela selama nie taruk kat meja jerk..lain larh ckit..

haa...aku memang minat buat kek,so aku dlm proses nak belajar buat kek fondant..plus aku pun suker melukis..mmg kreatif ar!

menjahit pun minat,tp xder maser jerk..hee kalau buat raya cantik gak..

korang rasa x baju nie sweet..ntikan kalau aku dah pandai jahit aku nk wat cam nie..xleh tiru ea.. ;p

aku bukan nk citer pasal psngan nie..aku nk gau baju die tul2 wat aku terpikat! so aku dh rancang time sanding nti nak macam nie..tp oter larh ckitkn baru xnmpk meniru sngt..hee

aku rase nak jahit bentuk parsley nie paling susah..ntah biler boleh pandai..urmm

aku pun suka buat kad..lagi2 pakai bahan terbuang mmg jimat n kreatif!tp nie hasil tgn orang lain..sajerk nk tunjuk sbb aku suker tengok..kalau aku buat pun utk org tersayang jerk..ngee

jahitan manik nie nmpak senang..tp dgn tahap malas aku yang melampau nie biler nak siap dah...hehe

tahu x,tempat letak aksesori nie kenyataannya hanya pakai ranting kayu jerk! bijak2...ader masa aku try wat k.
mybe nie nmpak simple..actually aku paling suker tempal letak aksesori yg bertingkat 2...biase kite tgok orang letak candy ngan cup cake kn..tu yang unik 2...

*sumber gambar dri pelbagai blog anf FB.....peace yar  <3


No comments:

Post a Comment