Friday, October 21, 2011

:: STUPID GIRL ::



betapa bodoh nyer aku...

percayakan ko,
masih menunggu siang dan malam,
menangis untuk ko,
korbankan masa untuk ko
habiskan kudrat aku untuk ko semata

aku xsalahkan ko, semua nie salah aku sebab bodoh xpandai menilai yang mata kaca dan intan. aku terlalu taksub dengan kilauan intan tanpa aku sedari ko hanyalah serpihan kaca yang menunggu waktu untuk aku terluka kan. kejam sungguh tapi aku xnak salahkan ko. semua nie salah aku bodoh unuk kali keberaper aku pun xtau.

YA ALLAH...

ikhlas dari hati hambamu..
daripada engkau duga aku dengan cubaan begini aku lebih rela ko ambil sahaja nyawa ku. kerana iman aku xsekuat insan yang lain. pada zahirnya mungkin aku cekal tapi hati ini begitu lemah untuk menghadapi segala cubaan mu. aku betul-betul xmampu sehingga aku rasakan betapa munafik nyer hambamu ini. di depan semua manusia aku seperti manusia biasa penuh dengan tatasusila tapi didepanMu aku ini hanyalah insan kerdil yang penuh dengan dosa. aku tahu hukum hakam, haram xharam, dosa pahala tapi aku masih begitu berani mempersendakan agamu ku sendiri YA ALLAH..sumpah aku xnak salahkan sesiapa lagi sebab semua nie salah aku xboleh kawal nafsu, mengejar dunia semata dan selalu mmeninggalkan Mu..ambil sahaj nyawa hambamu ini,kerana aku xrela untuk melakukan dosa lagi YA ALLAH... ( !_! )

No comments:

Post a Comment