Saturday, October 1, 2011

nukilan

naper semua lelaki yang aku suker xsuker kat aku. naper aku selalu bertepuk sebelah tangan. naper nasib aku xbik macam orang lain. naper die xsuker kat aku. naper die pilih budak perempuan tu. naper die xsedar2 yang betapa aku menaruh rase suker yang lamer pada die. sampai satu tahap aku dah betul2 give up. sudah la dunia. ko watkan aku lelah dalam mengejar cinta. cinta memang selalu xberpihak pada aku. persoalan yang samer yang sering bermain di dalam benak fikiran ku naper bukan aku yang terpilih untuk mengecapi kenikmatan bercinta seperti orang lain??yea..cinta yang hakiki ialah ALLAH. tp persoalan nyer di manakah tulang rusuk ku? sehingga aku rasakan sudah xmampu untuk berdiri dan amat memerlukan sokongan tetapi acap kali itu jugalah dia xkunjung tiba...bagaimana rupa nya? perangainya? pemikirannya? gaya hidupnya? pendidikan nya? kerjayanya? kisah silamnya? soalan demi soalan tanpa pengakhiran jawapan yang pasti...................*blank*

No comments:

Post a Comment