Wednesday, September 28, 2011

...

hati aku berbelah bagi. antara menggapai kerjaya dengan tuntutan tanggungjawab seorang anak. bukan aku nak lari tp ader banyak halangan yang aku sendiri xboleh nak hadapi. iman boleh turun naik dan aku mengaku iman aku sendiri pun belum cukup mantap. betul ker keputusan yang aku wat nie? tersepit antara keinginan dan tanggungjawab. aku sebenarnya ingin mencari siapa diri aku nie sebenarnya. apa yang aku mahukan dalam hidup aku ini sebenarnya. sampai biler keraguan harus menapak dalam hidup aku nie? aku hanya mampu berdoa segalanya berjalan dengan lancar..hurrmmmm

Tuesday, September 27, 2011

kosong

maaf. hari nie aku rase serabut sangat sebenar nyer. nie la akibat wat keje last minit kan. tp xper aku dah biase. aku selalu xtahu aper yg aku nak dalam hidup nie. semua nyer serba xpasti dan tolong lah jgn pertikaikan keputusan yang aku dah buat. mungkin xkan ader siap pun faham tentang aku. mungkin juga aku akan mengulangi kesilapan yang sama. aku dah cuba sedaya upaya bangkit dari kenangan lalu. tapi semakin hari aku semakin sakit dan xmampu untuk melangkah lebih laju. sebab tu aku sekarang redha jerk aper yang nak jadi jadi la. doa yang hari-hari aku pohon aku xtahu biler akan dimakbulkan tapi aku yakin ALLAH sayang aku sebab dia uji aku tanpa henti.kawan aku ader kate cerita aku boleh dibuat novel tapi mungkin juga xseindah drama dalam tv.impian aku cuma satu. ingin bersama dengan pasangan yang benar-benar memahami aku ada nya.yang faham aku lebih dari aku sendiri. tapi macam mana?kalau die sendiri pun xpasti dengan ini semua?semakin aku keliru..oh,tuhan.....tunjukkan aku di mana dia????

Friday, September 16, 2011

Patut ker aku msg die lagi???????