Tuesday, May 3, 2011

:: macaron ::

* ini entry bergambar*

 macaron......klu dlu famous cup cake tp skrang macaron dah amik alih..aku rase org laki xpham kot,pmpuan jerk expert dlm bab2 cam gnie..heee actually tme blik umah ari 2 aku try wat..nak jimat katekan..dari bli sbiji yang kecik keteot tu yang harga rm2.50...mhalkan..hahha lagi2 org kedek cam aku  kot yang rase cam g2..fine2..mlas byak ckap kite bolos saja gambar itu!!haha


macaron yang sebenar..nyum3 

cadangan nyer nak wat macaron yang hijau nie la...tp hasilnya.....hurmmmm




JENG

JENG

JENG




BUKAN NIE...NIE CUP CAKES TIME ARI JADI ADIK AKU..NGEE


NIE PUN BKAN..NIE CCHEESE TART AKAK AKU JUAL KAT OFFICE DIE..AHA


AKU HANYA TUKANG MELIHAT YANG KAT BAWAH NIE..HUHU


MACAM-MACAM ADA!





alamak...gambar yang sebenar xkuar lagi..ok2 xmin2 dah..ngeee




MACARON XJADI!HAHAH


sat2....xjadi2 pun tp rase still same k...aku siap bawak g u 2..member aku walau rase n xkate sedap tapi makan pulun  ko!  cuma nak kene kurang manis ckit la..sowry ar kawan,,,aku memang suker manih!!heeee


No comments:

Post a Comment