Saturday, February 5, 2011

.::GEMUK::.


muker smakin tmbam..bdn xtembam2..klu org lin tgok mker aku msti ingat aku gmuk,ble dh tgok dpan2 xsngka aku nie krus kring..tp dri kcik kot aku cam gnie...dah macam2 aku  mkn nak bgi gmuk.
dlu aku try 'weight gain',ala yg susu dlm tin 2..siap ader iklan yg laki krus kring bleh jd gmuk.ha nie sbb aku terpengaruh ngan iklan gak la nie...biase perempuan..huhu tp time 2 mhal giler,bgi aku sbgai seorang pelajar la.stu tin kcik nak dkat rm80,mak aihhh..xsanggup den(tmbah2 aku nie penjimat,bkan kedekut..ahaakss). so nak jimat pnyer psal kongsi la ngan kwn aku,kire nti nak mkn bgi sparuh2 la...tp still xnmpak ksan..

kli ke2 aku try pg farmasi bli vitamin bgi tmbah selera mkn...ikutkan sbenarnyer aku bkan mkn ckit,byak gak kot...tp kdng2 ngn sifat pmalas aku yg terlampau nie so aku mlas nak g mkn..haha truk kan!!but the end keputusan nyer tetap same,xder  yang berubah.nak dekat rm30 kot stu btol kcik vitamin 2..xper2 dmi kesehatan aku xberkira ckitla..hee

dgn sifat xputus asa aku gak aku try care lin plak,yela terasa kot org duk kate aku kurus kering..samer gak cam org lin duk kate saper2 yang gmuk 2..yg gmuk nak kurus,yg kurus nak gmuk..cam aku..haha kali nie aku xnak buang wit cam g2 jerk,so aku try minum susu EVERDAY..bkan sbb nak gmuk gak tp plus nak bgi tlang kuat..yela,sbgai pelajar byal bergerak so kne jge bdn lgi2 tlang...yeker?heee yg klakar nyer  2,bkan jd aper yg aku inginkan tapi aku makin tggi!!HAHA lin yg aku nak ,lin yang  dapat..

now,i'm give up!terima jerk aper yg ader..bkan aper,aku pun terpikir gak nti xbest ar klu bakal suami aku nak pluk2 nti klu kurus..hee gatai na...aku pkir kedepan kot..haha tp skrang mlas dah nak pkir,,klu suker aku terima jela seada nyer aku,klu xsuker aku pun xkesah..saper xnak kawin kan2..huhu

the end


2 comments:

  1. ahaha....aku nak kurus....ko nak gemok...huhu...
    xpek..kalau laki tu btol2 sygkan ko, msti dia terima ko walau cmana pon ko.... =)

    nnti kita makan banyak2 yeahhhh

    ReplyDelete
  2. haha..tul2..ngah sbar mnanti nie..huuhu
    orait,nti kte msak nsi byak2..ahakss

    ReplyDelete